Επικοινωνήστε μαζί μας: 211/176-8201

Συχνές ερωτήσεις

Το προϊόν χάλασε. Τι να κάνω, για να φτιαχτεί; 

Τσέκαρε αν η εγγύηση έχει λήξει. Αν η εγγύηση ισχύει, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με κάποιον από τους αναφερόμενους τρόπους, για να πάρει ο κούριερ το προϊόν και να μεταφερθεί στο σέρβις μας.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα των online παραγγελιών;

Η online παραγγελία σου φέρνει πολλά πλεονεκτήματα:

  • Μπορείς να την κάνεις όλο το εικοσιτετράωρο και επεξεργάζετε αυτόματα συμφωνά με με την σειρά εγγραφής της. 
  • Η κράτηση του προϊόντος γίνεται αυτόματα όταν στέλνετε την παραγγελία σας, αν το προϊόν είναι διαθέσιμο. 
  • Δεν περιμένεις σε ουρές και δεν κουβαλάς εσύ τα βαριά ψώνια έως το σπίτι σου. 
  • Εύκολα μπορείς να το παρακολουθήσεις - μπαίνοντας στο σύστημα, μπορείς να ελέγξεις οποτεδήποτε την κατάσταση της παραγγελίας σου και που ακριβός βρίσκεται.

Ελαβα προϊόν με ελάττωμα, τι πρέπει να κάνω;

Οταν έχετε διαπιστώσει το ελάττωμα του προϊόντος και αυτό έχει εγγύηση, πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς στο τηλέφωνο.  

Copyright © 2016 Geneva.com.gr