Το προϊόν χάλασε. Τι να κάνω, για να φτιαχτεί;
Τσέκαρε αν η εγγύηση έχει λήξει. Αν η εγγύηση ισχύει, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με κάποιον από τους αναφερόμενους τρόπους, για να πάρει ο κούριερ το προϊόν και να μεταφερθεί στο σέρβις μας.
Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα των online παραγγελιών;
Η online παραγγελία σου φέρνει πολλά πλεονεκτήματα:
- Μπορείς να την κάνεις όλο το εικοσιτετράωρο και επεξεργάζετε αυτόματα συμφωνά με με την σειρά εγγραφής της.
- Η κράτηση του προϊόντος γίνεται αυτόματα όταν στέλνετε την παραγγελία σας, αν το προϊόν είναι διαθέσιμο.
- Δεν περιμένεις σε ουρές και δεν κουβαλάς εσύ τα βαριά ψώνια έως το σπίτι σου.
- Εύκολα μπορείς να το παρακολουθήσεις - μπαίνοντας στο σύστημα, μπορείς να ελέγξεις οποτεδήποτε την κατάσταση της παραγγελίας σου και που ακριβός βρίσκεται.
Ελαβα προϊόν με ελάττωμα, τι πρέπει να κάνω;
Οταν έχετε διαπιστώσει το ελάττωμα του προϊόντος και αυτό έχει εγγύηση, πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς στο τηλέφωνο.